مصاحبه آرشیو خبر ها
سزاوار پیروزی بودیم ، قهرمانی را می خواهیم

سزاوار پیروزی بودیم ، قهرمانی را می خواهیم

جورجو کیلینی ، مدافع ملی پوش یوونتوس که در بازی امشب برابر لیون بازی فوق العاده ای را در خط دفاع انجام داد در پایان بازی در مورد صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا گفت .

" خشنودی زیادی داریم . اغلب می دانستند که ما قدرتمند تر هستیم اما اینجا بازی در زمین است که صحبت می کند ! "

" لیون 180 دقیقه پیرلو را به خوبی پرس کرد و او را تحت فشار قرار داد و این است که کار را سخت می کند. اما ما به خوبی از شانس هایمان استفاده کردیم خوب کار کردیم "

" فکر می کنم که کاملا سزاوار پیروزی بودیم ، در نیمه اول خیلی خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم بخوبی بازی را پس گرفتیم و موقعیت ایجاد کردیم "

اکنون دوست دارید که با چه تیمی روبرو شوید ؟

" من فقط می خواهم که در 14 می ( تاریخ بازی فینال ) به اینجا بازگردم "

" برای بازی های بعدی هم باید به همین مقدار آماده باشیم و تلاش کنیم . امید زیادی برای قهرمانی و کسب لیگ اروپا داریم "

" می خواهیم همچنان در خانه پیروز باشیم و موفقیت را بدست آوریم . با داشتن رکورد اتفاقی که در تاریخ ما رخ نداده را به ثبت خواهیم رساند "

" امروز برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان بسیار قدرتمند و فیزیکی را در اختیار داشت و می توانست با استفاده از اشتباه ما ، ما را تنبیه کند "

" امروز سعی کردیم که در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم ، اما گلی که خوردیم کار را برای ما کمی سخت کرد . ما نمی خواستیم بازی به دقایق انتهایی برسد و فشار بر روی ما زیاد شود "

" گاهی هواداران لازم است که کمی ما را به ذوق بیاورند و باعث حمله ما شوند . البته امروز ما از پشتیبانی زیادی برخوردار بودیم و کاملا حمایت شدیم "

" تا زمانی که ما خوب کار کنیم و آماده باشیم ، حریفان نمی توانند به ما صدمه بزنند و همانطور که امروز هم دیدیم چیزی برای از دست دادن مقابل لیون وجود نداشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: